ГУРТОК "МАЛЬВА"
«Якщо ти чогось хочеш, весь Всесвіт сприятиме тому, щоб бажання твоє здійснилось»
Пауло Коельйо
Все про творчість
Ласкаво просимо на заняття
в країну казок та фантазії.
Ви навчитеся ліпити біоластикою (солоне тісто),плести бісером,робити квіти з цукерок,штучні квіти з тканини,соломка,плести стрічками. В програмі гуртка: кольорова терапія,казко терапія,афірмація.
Розвиток творчої особистості у гуртку «Мальва»
Займаючись у гуртку дитина не просто відтворює те, що засвоює. Завдяки своїй унікальності і неповторності, вона розвиває, доповнює знання та навички, вдосконалює їх. Саме в цьому полягає закон творчої поведінки і оцінка методики позашкільного педагогічного процесу, яка будується на обов’язковому заохочені різнобічного творчого самовиявлення дитини, багатстві вражень, створенні оптимальних особистісних стосунків, котрі є джерелом продуктивної творчої діяльності дитячої спільноти.
Найхарактернішими особливостями педагогічного процесу нашого гуртка є невимушене, неформальне спілкування і самовираження, вільний вибір форм і засобів діяльності, використання їх на свій розсуд, керуючись внутрішніми мотивами.
Крім того, сама організація дітей, їхньої діяльності досить різноманітна. Уся виховна робота спрямована на розвиток творчої особистості, її ініціативи з урахуванням потреб і здібностей. Внаслідок саме такої організації діяльності дітей виникає можливість зацікавити їх творчістю, спонукати їхнє прагнення щодо набуття необхідних прийомів та засобів, які визначають нестандартність, оригінальність.
Заняття в гуртку мають яскраво виражену специфіку впливу на особистість дитини. Передусім, це добровільність, різноманітність і альтернативність спілкування як з однолітками, так і з педагогами, унікальні можливості щодо інтелектуального та творчого становлення особистості.
Багаторічним досвідом доведено, що у гуртку створені сприятливі умови щодо розвитку творчого потенціалу особистості, її задатків та здібностей. Зокрема, виховний потенціал творчого дитячого колективу зумовлений такими факторами і обставинами:
– особливі відносини, які найкращим чином залучають кожну дитину до активної перетворюючої діяльності;
– гарантія і забезпечення можливості практичного здійснення розвитку творчих інтересів і здібностей;
– наявність технологій виховання всебічно розвиненої гармонійної особистості, створення такого типу відносин, за якими сама особистість прагне максимальної реалізації сил і здібностей.
При цьому головною метою занять гуртка є забезпечення потреб у творчій самореалізації, здобуття додаткових знань, умінь та навичок за інтересами та вибором.
Комментариев нет:
Отправить комментарий